søndag 26. august 2007

Scallops og piler

Scallops (tunger/pyntebord) har vært i vinden en stund, det samme har piler. Derfor har jeg laget dette settet med diverse pynteborder og piler. Bordene uten huller kan du hulle selv i ROBOMaster, slik at du får den størrelsen på hullene som du selv ønsker. Eller du kan la være å hulle de, og heller dekorere de med noen enkle pennestrøk. La kreativiteten bestemme!

Scallops and arrows has been popular for a while now. That's why I made this set with different types of scallops and some arrows. The scallops without holes in them are made that way for you to make your own holes in the size you want. To do this, you can use ROBOMaster. Or you can decide not to make holes and decorate with a pen in stead. Let your creativity decide!

"scallopsandarrows_NEdesign.gif"

Klikk på bildet for å laste ned full størrelse.
Click the image to download the full size version.

6 kommentarer:

Kristin sa...

Disse var skikkelig fine.

Jeg er så glad for alt du legger ut, disse filene kan jeg jo fint gjøre om til kuttefiler i min CC også.

krøllebølla sa...

Så flott at de kan brukes til CC'en også! Takk for hyggelig kommentar! :o)

Heidi Jensen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Heidi Jensen sa...

Fine filer. Men disse er GIF, kan de bruges til Robo'en?

Paddelora sa...

Tusen takk :)

krøllebølla sa...

Til Heidi Jensen: Alle filer jeg legger ut er testet i ROBO Master på min maskin. Jeg har aldri hatt problemer med GIF, så jeg regner med det fungerer bra hos deg også! :o)